Nowa odsłona Elite Club w Hotelu Rado


Kilka dni temu otrzymałam dwa zaproszenia do Elite Club mieszczącego się w Hotelu Rado w pobliżu Mielca.





25 kwietnia  o godzinie 20.00  ponowne otwarcie klubu.
Na ten  dzień zaplanowano koncert Zespołu Detox.

Czy się wybieram?
Pojawię się tam z pewnością z dwóch względów: po pierwsze kilka dni wcześniej będę obchodziła swoje urodziny, które będę miała okazję uczcić, a po drugie Hotel Rado jest dla mnie wyjątkowym i bliskim miejscem, lubię spędzać tam wolne chwile (zresztą pisałam już na blogu o SPA, które się tam mieści).

Jak wiadomo w naszym mieście nie ma klubu, w którym chciałoby się spędzić weekendowy wieczór.
Jestem pełna nadziei, że klubu Elite sprosta naszym wymaganiom, a z tego co mi wiadomo, muzyka na żywo z gatunków szeroko rozumianego bluesa, rocka czy jazzu będzie charakteryzowała Elite Club ...Czy znajdziemy w okolicach Mielca coś równie interesującego? Na tą chwilę, nie sądzę.

zdjęcia z archiwum zespołu Detox





Po powrocie dam Wam znać jak oceniam Elite Club i jak się bawiłam :)

Szczegółowy plan koncertów znajdziecie na stronie www.elite.hotelrado.pl i  Facebook Elite Club

Komentarze