Koncert Otwarcia klubu Elite



Tak jak obiecałam napiszę kilka słów na temat klubu Elite, mieszczącego się w Hotelu Rado oraz samego koncertu.
Niestety nie mogłam opisać tego wydarzenia wcześniej, ponieważ pracuję teraz nad dużym eventem.



Jak się okazuje, położenie Hotelu (z dalsza od centrum miasta) wcale nie jest problemem.
Mieliśmy dosyć duży problem ze znalezieniem miejsca do zaparkowania, pomimo dużego miejsca parkingowego.
Na koncert otwarcia przybyło dużo gości, co z pewnością ucieszyło właścicieli, ale do rzeczy...

Takiego miejsca jakim jest klub Elite brakowało w naszym mieście. Według mnie to miejsce dla wszystkich, którzy chcą w przyjemnej atmosferze spędzić czas przy winie lub drinku, napić się kawy lub herbaty i posłuchać fajnej muzyki, granej "na żywo".

Duże, przestronne loże, mieszczące dziesięć osób dadzą nam komfort wybierając się na koncert ze znajomymi, miła i szybka obsługa, mimo dużej ilości gości.

W klubie Elite jest niewiele miejsca do tańczenia, ale wydaje mi się, że to nie jest problemem, bo chyba główną strategią klubu jest organizacja koncertów dla osób, którzy wolą ponucić  "pod nosem" niż potańczyć.
Takie było moje odczucie, być może mylne.

Dostrzegłam kilka działań, które są zaczerpnięte z dobrych klubów i klubokawiarni w Warszawie m.in fotograf robiący gościom zdjęcia i przekazujący wizytówkę klubu z informacją gdzie można znaleźć zrobione zdjęcia, na wizytówce jest również  numerem telefonu pod którym możemy zrobić rezerwację loży.

Dobrym pomysłem jest także ustalenie terminów koncertów na miesiąc "z góry".

Jedyna rzecz, do której mogę się "przyczepić" (ale to chyba z racji wykonywanego przeze mnie zawodu) to hostessy, które zupełnie nie wiedziały co mają ze sobą zrobić i poruszające tematy, których nie powinny poruszać przy gościach siedzących obok.
Nie powiem...bardzo miłe dziewczyny, ale po co trzy hostessy witające gości w wejściu?
Po co trzy hostessy podchodzące razem do loży z Panem prowadzącym konkurs (kiedy tylko jedna trzyma tackę z shotami)?
Są to błędy w zachowaniu hostess, które widuję bardzo często i może to być wina:
-  hostess, które nie tylko nie są przygotowane do "zawodu", ale nie mają wyczucia "co wolno, a czego się nie powinno)
- pracodawcy lub zleceniodawcy, który nie sprecyzował co należy do zadań hostessy

Mój blog jest jednak po to, aby uczyć i dawać wskazówki i choć coraz częściej piszę 'lifestyle' to zachęcam do przeczytania kilku postów z kategorii "Poradnik modelki"

Wracając do klubu...Cieszę się, że takie miejsce powstało.
Teraz czekamy na utworzenie specjalnej linii przewozowej, dzięki której w łatwiejszy sposób będzie można się dostać do klubu Elite.








Najbliższe koncerty:
1 maja- The Bats
2 maja- Kamil Sarnicki i Basia Balcer Duet
8 maja- Train
9 maja- Latające Talerze
15 maja- Sagittarius Blues Group

Więcej informacji na www.elite.hotelrado.pl


Komentarze