Mielec Fashion Week 2016- backstage!


Witajcie,

Dawno mnie tutaj nie było, ale nie z lenistwa...
Ostatnie 5 miesięcy pracowałam nad pokazem, którego efekt końcowy  mogliście zobaczyć 19 marca w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu.

Ogrom pracy, nerwów, stresu (ale tego pozytywnego).
Bez podkładania ŚWIŃ się nie obyło, na co mam świadków, kiedyś bym się tym przejmowała, płakała, ale nie teraz.
Wystarczył jeden telefon do studia kiedy miałam mieć audycję "na żywo" , z bezpodstawnymi pretensjami i krzykami na biedną dziennikarkę, który uświadomił mi, że NIEKTÓRZY (mówi się tonący) brzytwy się chwyta.

...zresztą.... opowiem- mój blog mogę pisać co mi się podoba, przecież nie musicie tego czytać :)

2 marca zostałam zaproszona do programu  "Mikrofon Kultury" Akademickiego Radia Feniks. O godzinie 20.00 mieliśmy wejść na antenę "na żywo", około godziny 19.50 zadzwonił telefon do studia, biedna dziennikarka blada z telefonem przy uchu podeszła do nas (byłam w studio razem z narzeczonym)...Ktoś na nią krzyczał, awanturował się....Usłyszeliśmy tekst po drugiej stronie słuchawki "To, że ktoś obok kogoś siedzi, nie znaczy, że z nim współpracuje"..., Kinga (dziennikarka): "Pani Ilona Jankowska jest z nami w studio, może Pani z nią porozmawia i to wyjaśni?"....i tutaj chyba przerażenie po drugiej stronie słuchawki, że słyszę, że jestem przy całej awanturze.... Biedna kobieta, która dzwoniła, nie przewidziała, że ja chętnie osobiście wyjaśnię wątpliwości, zarzuty... nie przewidziała też, że słyszę całą rozmowę...
Osoby w temacie pewnie ciekawą się kto dzwonił... Nie będę pisała wprost, bo oszczędzę jej tej przykrości, kto wie, ten wie :) ...ale to ktoś z MFT, kobieta się przedstawiła.

Podobnych sytuacji przez 5 miesięcy organizacji pokazu miałam bardzo dużo. Mogłabym pisać co i kto mi mówił, ale ze względu na to, że o pewnych sprawach dowiedziałam się po "koleżeńsku", a Ci ludzie z tą Panią współpracują, nie będę mówiła...zostawię to dla siebie...

I tak jak wcześniej przejmowałam się takimi zachowaniami, tak teraz się z nich śmieję i czuję satysfakcję z tego, że kobieta (pewnie w wieku mojej mamy) robi takie scenki.
A przecież każdy mógłby robić swoje, najlepiej jak potrafi... No chyba, że ta Pani jedyne co najlepiej potrafi robić to się bulwersować.... To, by się zgadzało..... ha ha.

Powiedziałam na scenie, że to ostatnia edycja Mielec Fashion Week. To prawda. Nie będzie już Mielec Fashion Week. Mi jest także przykro. Pracowałam (nie sama) na tą marke 6 lat. Jednak z powodu, że w mieście powstał Mielec Fashion Time, dokładnie z tą samą formułą co Mielec Fashion Week, nawet organizowany w tym samym miejscu (jakby nie było innych) zaczęto mnie kojarzyć z ich imprezą. Wielu Sponsorów wspierających Mielec Fashion Time, myślało, że wspiera moją imprezę ( od wielu osób po czasie się dowiedziałam).

Wiele ludzi nadal myśli, że jedna i druga impreza to to samo, czy organizowana przez tą samą osobę.
Ja za ciężko pracuję nad tym projektem i mimo, że ja go stworzyłam jako pierwsza i jak widać Mielec go świetnie przyjął (zresztą nie tylko Mielec), postanowiłam lekko zmienić nazwę i formułę.

I nie będę startowała od nowa, aby nie wprowadzać w błąd osoby, do których być może ta informacja nie dotrze, tylko w tym, być może w następnym roku pojawi się VII odsłona "............."

Po pokazie każdego dnia otrzymuję mnóstwo telefonów z prośbą, abym nie zmieniała nazwy,mimo, że WEEK z weekiem nie ma nic wspólnego. Decyzja już zapadła.


Chciałam gorąco podziękować za wsparcie wszystkim Prezydentom Miast Partnerskich:
-Panu Lucjuszowi Nadbereżnemu Prezydentowi Miasta Stalowej Woli
- Panu Grzegorzowi Kiełb Prezydentowi Miasta Tarnobrzega
- Panu Danielowi Kozdęba Prezydentowi Miasta Mielec

Panu Zbigniewowi Tymuła Staroście Miasta Mielca oraz Panu Władysławowi Ortyl Marszałkowi Województwa Podkarpackiego.


Przy tej edycji pracowałam z TEAM'em o jakim nawet nie śniłam. Mój DREAM TEAM :)
Poznacie go w trakcie oglądania zdjęć. Będę opisywała.


Zdjęcia wykonała na moją prośbę Magdalena Czerkies.  Świetnie się z nią współpracuje, dlatego gorąco polecam jej usługi.

Zapraszam do oglądania zdjęć.


Za stylizację włosów podczas wszystkich edycji  Mielec Fashion Week odpowiadał salon fryzjerski EGO na czele z  Ewą Wacławik. Dziękujemy także Marice , Paulinie, Ani, Karolinie.






Może nie uwierzycie, ale na co dzień modelka Magda ( na zdjęciu) ma takie włosy:


Archiwum prywatne
















Niby 10 minut, ale ciężko było mi wysiedzieć...Tyle jeszcze do zrobienia, a już 16:50 , za godzinę musimy być wszyscy w gotowości, a ja jeszcze bez makijażu.




Kiedy oglądacie już pokaz, Ewa za kulisami poprawia każdy odstający włosek.

To ONA ocenia końcowy efekt prac - Ewa Wacławik Salon Fryzjerski EGO

Obok miejsca gdzie tworzą się fryzury, pracują makijażystki. Kolejny raz odpowiedzialna za makijaże jest ekipa Mary Kay, która pracuje pod przewodnictwem Agaty Kozioł.






























Pozytywna, ciepła, serdeczna, zawsze uśmiechnięta...ale cóż za skupienie dziś :) Agata Kozioł- Niezależna Dyrektor Mary Kay






Poprawki w trakcie pokazu.



VI edycja pokazu to również pokaz marki ALTEREGGO współautorstwa KaeNa. W pokazie wystąpili modele, debiutanci, z których jestem dumna ja paw :), chłopaki odbyli ze mną tylko jedną próbę "catwalk".













Współwłaściciel ALTEREGGO



Modele to tak naprawdę mój brat (w czapeczce)  i jego koledzy :) 



Nie poradziłabym sobie bez pomocy stylisty Kuby Smolenia "Q" autora bloga:  http://www.styleofq.blogspot.com

'"Q" od samego początku pomagał mi jak tylko mógł przy organizacji MFW. W dzień pokazu zarządzał całym zapleczem, a wraz z nim Marlenka, która była także mi bardzo pomocna.











Piękna Marlene już przebrana.









































Mariusz moja największa pomoc przy organizacji MFW



















Chciałabym podziękować także Katarzynie Czyrny właścicielce meECOyou, która także była Partnerem MFW. Kasiu dziękuję Ci za piękny makijaż.
Wiem, że nie było łatwo mnie malować, bo cały czas gdzieś Ci uciekałam.






Więcej zdjęć zza samych kulis i z wybiegu w jutrzejszym poście.

Serdecznie zapraszam, życzę miłego dnia.



Komentarze