Czy się nadaję?

Bardzo często trafiają do mnie pytania od młodych dziewcząt marzących o karierze modelki:
"Od czego powinnam zacząć?"
Bardzo ważne jest określenie swoich realnych predyspozycji.
Co czwarta dziewczynka chce w przyszłości zostać modelką.


zdj.step2zygaryn.bloog.pl


Kiedy byłam mała sama tego chciałam jednak gdy po jakimś czasie usłyszałam "Nie nadajesz się" postanowiłam, że będę projektantką. Wymyślałam , więc fasony ubrać rysując kredkami na papierze w kratkę.

Wydawało mi się zatem, że jest to dość rozsądny pomysł, ale znów usłyszałam "Nie nadajesz się na projektantkę, bo trzeba mieć talent, a ty go nie masz", potem chciałam być aktorką,piosenkarką i za każdym razem kolejna to osoba tłumiła mój zapał.

Zbyt dobrze pamiętam o tym jak mówiono mi "nie nadajesz się" i wiem, że zostawia do w psychice bardzo duży uraz,dlatego teraz rozmawiając z przyszłymi kandydatami na modela czy modelkę odnoszę się do nich zgoła inaczej.

Patrzę na nich jak na siebie kiedy byłam młodsza i wczuwam się w ich rolę.

Wiem jedno, nie należy się poddawać.

Doskonałym tego przykładem jest Cindy Crawford amerykańska modelka, która jako młoda dziewczynka bardzo marzyła o byciu modelką jednak w każdej agencji do której się zgłaszała odrzucano ją z powodu pieprzyka na twarzy.

Jakiś czas później jej twarz pojawiła się na okładkach takich magazynów jak Vogue, Harper's Bazaar, a pieprzyk stał się jej znakiem rozpoznawalnym.

Dlatego Kochani nie należy się poddawać.

Pamiętajmy, że modelki sprzedawane są trochę "na części", ale o tym w następnym wpisie.

Komentarze