Targi ślubne.

15 września przy ulicy Marsa w Warszawie odbyły się Targi Ślubne, w których wzięły udział nasze modelki.
Wieczorem odbyła się także prezentacja nowej kolekcji na 2013 rok.
Moje modelki zaprezentowały 104 projekty.

Dzisiaj dodaję kilka zdjęć z przygotowań oraz Targów, a wkrótce dodaj z samej prezentacji kolekcji.
Wybaczcie, że nie rozwijam tematu, ale przygotowuje bardzo duży pokaz w łódźkiej Manufakturze i mam mnóstwo pracy.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
































Serdecznie dziękujemy wizażystkom ze Szkoły Beauty-Art za wykonanie makijaży.
Wizażystki bazują na produktach Make-up Studio. Polecam te kosmetyki, są genialne.
Jeśli byłby ktoś zainteresowany to zapraszam po kosmetyki do mnie :)









Wraz z Krzysztofem Czajcznym miałam przyjemność prowadzić ten pokaz.
















Wykonywałam zdjęcia 104 projektom z nowej kolekcji.
Nie mogłam się zdecydować :)






Wkrótce dodam zdjęcia z pokazu.

Komentarze