Wieczór Andrzejkowy

Kochani chciałam Was przeprosić, że przez ostatni czas jestem mniej aktywna na blogu.
Jest to spowodowane tym, że mam teraz mało czasu w związku z tym, że przygotowuję kilka eventów.


Chciałabym jednak w jakiś sposób to Wam zrekompensować wobec czego jeśli jesteście pełnoletni ( ze względu na miejsce w jakim odbywa się event)  i jesteście obserwatorami mojego bloga to otrzymacie ode mnie bezpłatne, dwuosobowe zaproszenia na Wieczór Andrzejkowy, który organizuję  w Hotelu Mariott w Warszawie.

Podczas tego wieczoru zaprezentujemy Wam występ duetu smyczkowego oraz występy tancerek w trzech wyjściach: tango burleska, sexy dance oraz taniec nowoczesny.
Na scenie pojawią się też specjaliści marki Mary Kay i przedstawią trendy w makijażu na Noc Sylwestrową. To jednak nie koniec atrakcji jakie dla Was przygotowaliśmy. Wieczór zakończy występ polskiego Elvisa :)



Na stołach tradycyjnie odbywać się będą gry takie jak: Black Jack, American Roulette, Las Vegas Poker. 
Przygotujemy także stoły promocyjne, przy których będzie można zagrać "bezgotówkowo" (dla zabawy), a najlepsi zostaną nagrodzeni :)


Nasi Partnerzy przygotowali dla Was atrakcyjne nagrody.
Odbędą się konkursy wizytówkowe (dlatego jeśli je posiadacie, koniecznie weźcie je ze sobą)


Z racji, że są to andrzejki będziecie mogli skorzystać z BEZPŁATNEJ konsultacji z jedną z czterech wróżek:), a chętne kobiety będą mogły BEZPŁATNIE wykonać  makijaż.


Jak "widzicie" przygotowujemy dla Was najlepszą imprezę andrzejkową w Warszawie!
29 listopada godz. 20.00-23.00



Wróżki, koktajle, ciasteczka z wróżbą, makijaże, atrakcyjne konkursy i nagrody, piękne hostessy, tancerki, tancerze oraz Elvis :)

Chcesz otrzymać zaproszenie?
Napisz do mnie na idjankowska@gmail.com z dopiskiem ZAPROSZENIE.

A ja obiecuję, że wkrótce zacznę pisać więcej o tematach "Start w świat modelingu"
Proszę Was tylko o komentarze z tematami, jakie chcięlibyście, abym Wam przybliżyła.

Ściskam Was mocno.


Komentarze