Oświadczenie w sprawie Mielec Fashion Week



Moi Drodzy!




W związku z tym, że coraz częściej piszecie do mnie i dzwonicie pytając "Co dzieję się z pokazem Mielec Fashion Week",," Dlaczego zmienił nazwę na Mielec Fashion Time", "Dlaczego nikt o mnie przy nim nie wspomina" chciałabym Wam oświadczyć, że z pokazem Mielec Fashion Time NIE MAM NIC WSPÓLNEGO.

Przy okazji postanowiłam wydać oświadczenie w związku z zaistniałą sytuacją.

Jak wiecie pokaz Mielec Fashion Week to mój autorski pokaz, którego zaczynałam tworzyć już 5 lat temu.
Postanowiłam wówczas, że chciałabym, aby pokaz miał na celu promocję młodych, debiutujących oraz tych istniejących już projektantów i modelek w rejonie podkarpacia.
Pokaz z roku na rok stawał się coraz bardziej rozpoznawalny w naszym regionie.
Liczba projektantów oraz modelek zgłaszających się do udziału w pokazie była z roku na rok coraz większa.
Zgłaszali się projektanci już nie tylko z regionu podkarpacia, ale i z innych.

Przez 3 lata toczyłam walkę o to, aby pokaz się odbywał, często kosztowało mnie to dużo sił i czasu.
Często musiałam stawać na przeciw temu co słyszałam "Ilona daj sobie spokój", "Ilona to Mielec czego Ty oczekujesz", ale za każdym razem gdy ktoś próbował podciąć mi skrzydła.....mi wyrastały na nowo jeszcze większe, nigdy się nie poddawałam.

Podczas III edycji pokazu osobiście zgłosiłam się do siedziby portalu hej.mielec.pl i poprosiłam o objęcie mojego pokazu Mielec Fashion Week patronatem medialnym.
Rok póżniej (ubiegłego roku) darząc portal olbrzymim zaufaniem; staliśmy się współorganizatorami pokazu Mielec Fashion Week (co nie zmienia faktu, że nadal ja byłam reżyserem pokazu).
Przekazywałam swoje doświadczenia, kontakty do projektantów i modelek moim współorganizatorom, co teraz zostaje wykorzystane przeciwko mojej osobie i pokazowi Mielec Fashion Week.

W tym roku zarząd portalu udowodnił, że na zaufanie jakim został przeze mnie obdarzony nie zasłużył; najpierw podając do wiadomości publicznej o dacie tegorocznego pokazu Mielec Fashion Week "planowanego" na 5 kwietnia (bez konsultacji ze mną) i informując media lokalne o tym wydarzeniu.
Tym samym próbując odebrać mi imprezę.

Oczywiście sprawa stała się na tyle głośna, że postanowiono stworzyć pokaz Mielec Fashion Time, który NIE JEST MOIM POKAZEM.

Kończąc chciałabym serdecznie wszystkich przeprosić, którzy zostali w jakikolwiek sposób "zmyleni", a także serdecznie podziękować tym,  od których otrzymuje słowa wsparcia.


Wobec powyższego postanowiłam zmienić datę mojego pokazu, który corocznie odbywał się na przełomie marzec/kwiecień na 7 czerwca 2014.

Jednocześnie serdecznie zapraszam do nadsyłania zgłoszeń projektantów i modelek na adres mailowy: idjankowska@gmail.com

Tegoroczna edycja niesie ze sobą wiele atrakcji.

Serdecznie zapraszam do polubienia strony na facebooku Mielec Fashion Week















Komentarze