DAHLIA DIVIN


Od 1 sierpnia Sephora promuje nowy zapach Givenchy Dahlia Divin, a ja miałam przyjemność już miesiąc wcześniej ten zapach poznać.



Zostałam zaproszona na wspaniałą "uroczystość" odkrycia nowego zapachu.
Jak zwykle marka Givenchy mnie nie zawiodła.
Spotkanie odbyło się w cudownych wnętrzach ekskluzywnego Centrum Vitkac w Warszawie.




Dahlia Divin
Styl i prestiż- Przestrzeń Haute Couture Givenchy- Wpisane w DNA Givenchy





Jest to zapach dla kobiety pragnącej czarującego zapachu, który odkryje w niej boginie.
W zapachu wyczuć można apetyczne akcenty owoców, świetlisty i radosny bukiet kwiatów oraz otulające i pełne elegancji nuty drzewne.

nuty...
 mirabelka, jaśmin Sambac, drzewo sandałowe

flakon...

elegancja i luksus, wyrafinowany Haute Couture nakrętka opleciona złotą nitką

Ambasadorką zapachu znów jest Alicia Keys, artystka która jest zaangażowania społecznie.
Alicia jest współzałożycielką organizacji charytatywnej KEEP A CHILD ALIVE (organizacja, która dostarcza żywność i leki dzieciom zakażonym wirusem HIV w Afryce i Indiach)

Zapach jest wodą perfumowaną, koszt za 75 ml to 489 zł, więc prawie tyle tyle co zapachy półki Chanel...
Jest to sporo, ale mam wrażenie, że zapach ten będzie świetnie sprzedawał się na polskim rynku....

Dahlia Divin to luksus, każda kobieta na ten luksus zasługuje, więc kochane piszcie listy do swojego Świętego Mikołaja :)

Ja już nie muszę, po prezentacji zapachu otrzymałam swoją Dahlie  :)



Sprawdzajcie zapach i piszcie swoją opinie w komentarzu.

Pozdrawiam

Komentarze