Mielec Fashion Week cz.II


Cześć.

Tak, wiem obiecywałam zdjęcia wcześniej... Przepraszam, że nie spełniłam danego słowa, ale wcześniej nie byłam w stanie po prostu tego zrobić....


Prezentuję teraz mnóstwo nowych zdjęć, które na moje zlecenie wykonała Magdalena Czerkies, kolejny raz polecam :)


Próba....




Na scenie z Jagodą Judzińską (modelką, uczestniczką TOP MODEL) i Tomaszem Łępą




...jak zawsze pomocny Grzegorz Furgał Produkcje Filmowe 



Kaper Sarama- fotograf współpracujący przy VI edycji MFW





Aleksandra Przybyło (w białych spodniach) z modelkami i pomocną Izabelą :)

próba trwa... duet B.A.k.A


Projektantka Ewelina Antonowicz

Projektantka Agnieszka Bonisławska

Tomasz Łępa w skupieniu...



Kasia Czyrny (me ECO you)





Restauracja Weranda przygotowała poczęstunek, który pobudził zmysł smaku :)

Przed samym pokazem- ODPRAWA- rozkleiłam się....



Dla mnie nie wygląd jest ważny, szpilki odchodzą na bok, kiedy pracuję gdy Państwo spokojnie oglądają sobie pokaz.








Nie poradziłabym sobie bez Sabinki Kosioł (fronstage manager, zielona bluzka moro), która ustawiała moje modelki według scenariusza






W tle Kinga Bielec moja Mentorka. Dzięki niej nie zemdlałam podczas samego pokazu, podając mi wodę co 3 minuty i mówiąc: "PIJ!!!"


Tutaj zrobiło mi się naprawdę słabo...

Projektant Szymon Senderek robi ostatnie poprawki przed wyjściem modelek na wybieg.



Kolekcja Justyny Goźlińskiej























Kolekcja Agaty Rudyk wyróżniona przez Targi Mody Poznń


j.w




Siostry Strycharz w kolekcji Patrycji Siwiec












Jagoda Judzińska




Brawa dla modelek, który bez problemu przeszły z płytkami na głowie (niczym nie umocowanymi). Kolekcja prezentująca zmysł równowagi- projekt Ewelina Antonowicz

Projektantka Maja Hnat





Kolekcja Agnieszka Bonisławska



Projektantka Agnieszka Bonisłwska, właścicielka marki Mia Stilo





Kolekcja Justyny Gamoń.



Projektantka Justyna Gamoń.

Dla TVP Rzeszów Justyna Goźlińska



Zwycięzca Hubert Pelc











Kuba Smoleń "Q" w dobrym humorze przed samym wywiadem na scenie







Kolekcja Alexandra Lace Lingerie
















Kolorowa projektantka- Valeria Yaroshchuk






Wyróżnione przeze mnie modelki- Aleksandra Strycharz, Monika Kaczak, Viktoria Tuz. "La estetic" ufundowało nagrody o wartości 750 złotych dla modelek.

Przekazuję statuetkę "Przyjaciel Mielec Fashion Week 2016" Tomaszowi Łępie, dziennikarzowi Radia Leliwa, za 6 lat współpracy.

Agata Rudyk wyróżniona przez Targi Mody Poznań.



Hubert Pelc "Projektant Mielec Fashion Week 2016" 







Dziękuję, że byliście z nami podczas VI edycji Mielec Fashion Week.


Komentarze

  1. Pani Jagoda była ubrana w biały kombinezon...czyj to projekt gdzie go można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinezon marki MO.YA Fashion. Projektanta Barbara Piekut. Polecamy.

      Usuń
  2. Super <3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz